søndag den 20. april 2014

Knap så kreativ påskeferie

Så er påsken snart ved at være slut. Jeg havde planer om at være kreativ, men en omgang forkølelse
Har slået benene væk under mig så kreativitet blev der ikke meget af.

Har fået gjort klar til en bog mere til dies





Jeg fik da også lavet et fødselsdagskort til min stedfar der blev 64 år


Søndag den 13 var der økodag på min moster og onkels gård. Havde lavet en kasse med kort jeg ville prøve at sælge, desværre blev ingen af dem solgt




1 kommentar:

  1. Sikke da noget møg. Tænk at blive syg når der er fridage....Typisk !
    Men du har da været kreativ, og du har lavet fiiiiine kort. Dit herrekort er især fint.
    Ja, det er ikke let at sælge kort, men så er det med at huske alle fødselsdage i familien......for kortene skal jo bruges, ikke ? hihi.
    Håber du får en god 2. påskedag.

    SvarSlet