onsdag den 9. april 2014

Album til dies

Jeg har egentlig mine dies i en artbin men efterhånden er den blevet ret tung og det er en smule irriterende når jeg skal have de nederste.

I weekenden så scrappede jeg med Berith og Heidi, og der viste Heidi os sin flotte bog hun havde lavet til dies, og den forelskede jeg mig ret meget i. Så meget at jeg måtte igang.


Den ene havde hun brugt fotolommer i A5 str, til små dies. De er dog møg dyre så jeg måtte jo bare tage almindelige A5 lommer. Men, men, men på genbrug fandt jeg igår en gammel mappe med gamle  

A4 fotolommer, hvor alle fire små lommer åbnede ind mod midten. Jeg købte dem og skar dem til så de så ud som nedenunder
Efter lidt arbejde med at skøre dem til var det nu lommer i ca A5 str der var delt i to, men den øverste del var åben både foroven og forneden så jeg måtte igang med dobbeltklæbende tape og sort karton skulle skæres til


For at jeg kan lave huller med zutter skal der laves en papkant på alle lommer. Det tager tid men
Er da næsten færdig. Så mangler jeg bare magnettape (er bestilt) og chipboard der skulle bruges til
Forside og bagside, det var desværre bare udsolgt




3 kommentarer:

  1. Sikke et arbejde men det skal nok blive godt og give et godt overblik over dine dies. Held og lykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi. Ja det er et arbejde uden lige, men det bliver fedt tror jeg. Nu har jeg solgt mine plader til min artbin så det SKAL blive godt

      Slet
  2. Sikke da et arbejde du har gang i der. Men det skal nok blive godt.
    Tænk at have så mange dies at din kuffert bliver for tung....haha.
    Kender det godt.
    Jeg har også en kuffert til alle de små og tynde dies. Og så har jeg alle de større i CD lommer med magnetplader i. Det fungerer godt for mig - og der er plads til udvidelse. Og det er jo godt med alle de billige fund vi gør...... Tænk hvad vi sparer....haha.

    God påske til dig og dine.

    SvarSlet