onsdag den 10. december 2014

Sidste scrapklub aften i år

Nu har jeg nogle gange været i scrapklub ved Unik Scrap, hvor Benedikte lægger hus til 11 scrappe piger :)

Jeg er blevet taget godt imod og blev endda lokket med til convention i oktober, det blev ikke sidste gang. Men jeg glæder mig til flere hyggelige aftener i Unik.

Benedikte får en lille pakke som tak, og hvad giver man en scrapper med egen butik? Det blev noget der slet ikke har med scrap at gøre, nemlig en hjemmelavet håndsyet flagranke. Og så selvfølgelig et hjemmelavet juletag

6 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de flag fine. Og dit tag.
    En sød tanke af dig at give Benedikte en hilsen.
    Jeg har fået besked om Zutteren.

    God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes hun skulle have det når hun nu lægger hus til.
      Det var godt, du udeblev jo igår :)
      Jeg mener jeg lagde en lille ting til dig i kassen

      God dag til jer

      Slet
  2. Sikke en sød tanke (og flot flagranke). Er sikker på, at hun blev rigtig glad for det :)
    Det er også en hyggelig scrapclub at komme i, jeg savner det i hvert fald, men jeg kommer jo stærkt igen i det nye år ;)

    SvarSlet